ایده هایی برای میز کار

 

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، پس قصد دارید یک میز برای اتاق کار خود تهیه کنید. پیش از آنکه به بازار بروید و میزکار دلخواهتان را تهیه کنید، از خود بپرسید مناسب‌ترین میز کار برای شما چیست؟ ما در کاغذرنگی 10 ایده برای یک میز کار خلاقانه را برای شما آماده کرده‌ایم. ایده‌هایی که می‌توانند برای خرید میز کار الهام‌بخش باشند. هریک از میزهایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنم یک ویژگی متفاوت داشته و ضمن جذابیت اتاق کار شما، مزیت‌ و کاربردهایی هم دارند. اگر به فکر خرید یا ساخت یک میز کار هستید، با کاغذرنگی همراه باشید.

 

1. میز دوبل با سطح شیب‌دار

این میز در واقع ترکیبی از یک میز بزرگ و یک میز کوچک بوده و یک سطح شیب‌دار دارد. ظاهر میز بسیار ساده یا مینیمال است. از سطح شیب‌دار آن می‌توانید برای نگهداری یادداشت‌ها، کتاب یا ابزار ضروی کار خود استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید برای زیبا‌یی بیشتر فضای پیرامون میز، دیوار روبروی آن را با کاغذدیواری، تابلوهای متنوع و دکوری‌های گوناگون بپوشانید و میز را جلوی آن قرار دهید. درصورتی‌که اتاق کار شما کوچک است، می‌توانید از فضای زیر میز هم استفاده بهینه داشته باشید. به‌عنوان مثال می‌توانید با نصب چند قفسه این فضا را به کتابخانه کوچک و مخفی برای نگهداری کتاب‌های خود تبدیل کنید.

 

 

2. میز چوبی طبیعی

یک ایده جذاب برای میز کار استفاده از چوب خام و طبیعی است. به این شکل گویی بخشی از طبیعت را به اتاق کار خود آورده‌اید. وسایل چوبی باعث گرما و صمیمیت بیشتر محیط کار شما می‌شود و احساس خوشایندی دارد. همچنین درصورتی‌که رنگ گرم میز فضای کارتان را زیادی بسته نشان می‌دهد، می‌توانید با استفاده از رنگ‌های سرد مانند رنگ آبی و بنفش تعادل بیشتری در محیط ایجاد کنید. یک پرده یا فرش آبی ایده خوبی خواهد بود.

 

 

3. میزی برای فضاهای کوچک

اگر توانایی مالی کافی برای خرید میز ندارید یا قصد دارید یک میز برای فضای کوچک تهیه کنید، بهتر است به جای خرید میز، از وسایل دیگر برای تهیه آن استفاده کنید. شما می‌توانید یک تخته یا قفسه ساده را به‌عنوان میز کار در نظر بگیرید و برای آن پایه بسازید. این فکر که قفسه را مستقیم به دیوار نصب کنید را از سرتان بیرون کنید؛ چراکه ممکن است وزن سنگین وسایل روی آن میز را بشکند. بنابراین تخته ساده‌ای با پایه تهیه کنید و کنار آن از یک ارگانایزر برای دسته‌بندی و نظم‌دهی به وسایل کوچک و بزرگتان بهره ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cpGTBLDafAghZwX گفت:
DPhOjbFmUnH

نوشته های اخیر

دسته بندی ها